X

مقالات

درخشان ترین طرح های اجلاس ۲۰۲۰

دوشنبه، 24 بهمن 1401 | Article Rating
درخشان ترین طرح های اجلاس ۲۰۲۰

طرح های بازنشستگی منتخب در جوایز نوآوری و درخشان ترین ایده اجلاس جهانی مستمری بازنشستگی و سرمایه‌گذاری سال 2020  به شرح زیر است:

 بازنشستگی متغیر جمعی [1]  CVP - صندوق بازنشستگی، هلند

بازنشستگی متغیر جمعی  CVP  که به طور گسترده به عنوان طرح اولیه طرح های بازنشستگی آینده هلند در نظر گرفته می‌شود، همکاری بین غول نفتی شل، SBZ Pensioen و خدمات بازنشستگی Achmea است. برخلاف سایر طرح‌های بازنشستگی، CVP پس از بازنشستگی یک شرکت کننده همچنان سرمایه‌گذاری می‌شود، به این معنی که اعضا همچنان می‌توانند از بازده بهره‌مند شوند. در عین حال، ریسک‌های اکچوئری با هدف کاهش ریسک سرمایه گذاری، بین سایر اعضا تقسیم می‌شود. شل تصمیم گرفت با  SBZ Pensioen (صندوق بازنشستگی برای مؤسسات مالی در هلند) وارد این سرمایه‌گذاری شود، زیرا برخلاف تقریباً سایر صندوق‌های بازنشستگی هلند، مشارکت اجباری ندارد و این باعث ایجاد فرهنگی شده است که در آن متولیان باید دائماً به بهبود ادامه دهند. توسعه صندوق برای اطمینان از جذاب ماندن آن برای اعضای آینده. این به مدیران این امکان را داده است که دائماً طرح بازنشستگی را بهبود و توسعه دهند تا آن را برای مشتریان فعلی و بالقوه جذاب نگه دارند. در سطح ملی، توافقنامه اخیر بازنشستگی هلند هنوز در مرحله اول بررسی طرح‌هایی مانند Shell، SBZ، Achmea است، که به این معنی است که هیچ CVP اضافی قبل از سال 2026 در دسترس نخواهد بود.

مزایای برنامه بازنشستگی[2] - انجمن پزشکی انتاریو، کانادا

انجمن پزشکی انتاریوOMA   با چالش بازنشستگی روبرو بود که بسیاری از 42000 عضو پزشک خود که باید با مسائلی مانند عدم صلاحیت برای برنامه های بازنشستگی در محل کار، بدهی قابل توجه دانشجویان و غیره دست و پنجه نرم می‌کردند. بنابراین، OMA غیرانتفاعی خود را هدایت کرد. شریک بیمه OMA Insurance برای ارتباط با ارائه دهنده برنامه بازنشستگی Common Wealth برای طراحی و ارائه مزایای برنامه بازنشستگی، یک طرح بازنشستگی گروهی که منحصراً برای اعضای OMA و همسر یا شرکای آنها ایجاد شده است، توافق کرد. اولین طرح در نوع خود برای پزشکان، برنامه بازنشستگی مزایا به اعضا اجازه می‌دهد تا گزینه های مختلف سرمایه‌گذاری و مستمری (تامین شده توسط شرکت ونگارد و بروکفیلد سالیانه) را انتخاب کرده و میزان مشارکت خود را تعیین کنند. این طرح که توسط یک کمیته سرمایه‌گذاری به رهبری متخصصان نظارت می شود، به طور خاص برای دسترسی پزشکان خوداشتغالی که قادر به پیوستن به برنامه های بازنشستگی کارکنان نیستند، طراحی شده است. اعضا همچنین از هزینه‌هایی بهره می‌برند که دو تا سه برابر کمتر از آنچه بسیاری از کانادایی‌ها در بازار خصوصی پرداخت می‌کنند (با صرفه‌جویی بالقوه تا 1.5 میلیون دلار کانادا در طول عمر).

همیشه خرید کنید و پس انداز رایگان - ویکتور رافائل بائزا براوو، معاون عملیات CONSAR ، مکزیک

 CONSAR  نهاد نظارتی و نظارتی سیستم بازنشستگی مکزیک با درک این موضوع که در مکزیک، پس‌انداز بازنشستگی مفهومی دور است و بسیاری از مردم در حال حاضر نمی‌توانند مزایای بلندمدت کمک‌های بازنشستگی را تشخیص دهند، اخیراً ابتکار «مثل همیشه خرید کنید و پس انداز رایگان کسب کنید»، را راه‌اندازی کرد. که اولین برنامه پاداش در نوع خود برای پس انداز بازنشستگان است. این استراتژی شامل یک برنامه بازپرداخت نقدی است که به طور خودکار از حساب بازنشستگی کاربر سود می برد که از 1٪ تا 30٪ در جوایز متغیر است. در حال حاضر بیش از 20 برند از جمله آمازون، استارباکس و اسپاتیفای در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. این برنامه از برنامه محبوب AforeMovil استفاده می‌کند که CONSAR در سال 2017 ایجاد کرد تا به افراد اجازه دهد هر زمان که بخواهند از راه دور به حساب های بازنشستگی خود دسترسی داشته باشند. امروزه این برنامه 3.5 میلیون بار دانلود شده است، بیش از 800 کاربر روزانه دارد و با پیوند دادن پس انداز به مزایای ملموس و فوری، کمک به مستمری را بسیار ساده‌تر کرده است.

در ارتباط ماندن با اعضای ما- بازنشستگی مشترک شهرداری کوازولو-ناتال/ صندوق‌های تامینی، آفریقای جنوبی

صندوق بازنشستگی مشترک ناتال که در سال 1996 تأسیس شد، بر سه صندوق بازنشستگی با بیش از 21 میلیارد دارایی تحت مدیریت و 31000 عضو نظارت می کند که شامل بازنشستگان و ذینفعان می‌شود که در استان کوازولو-ناتال و کل آفریقای جنوبی پخش می‌شوند. برای حفظ ارتباطات، NJMPF ارتباطات خود را تغییر داد و اکنون از چندین کانال دیجیتال برای نزدیک ماندن به اعضای خود استفاده می‌کند. استراتژی این است که اطلاعات مربوط به صندوق و مزایای آن را به صورت کارآمد و به موقع به زبانی که آنها می‌فهمند به همه ذینفعان توزیع کند. این کمپین ارتباطی شامل استفاده از خبرنامه‌های صوتی، فیلم های متحرک و آدرس‌های از طرف مدیر عامل می باشد. NJMPF با توجه به تنوع اعضای خود، تنها صندوق در آفریقای جنوبی است که این طیف از روش های ارتباطی را به زبان های مختلف (از جمله انگلیسی، زبان اشاره وisiZulu ) ارائه می‌دهد. امروزه NJMPF شروع به بررسی استفاده از نرم افزارهای تشخیص صدا، ضبط صدای تمامی تماس‌های ورودی و خروجی، نظرسنجی‌های آنلاین، فرم‌های بارکد شده و چت وب کرده است.

 

 

[1] Collective Variable Pension

[2]Advantages Retirement Plan

ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: