X

اخبار، اطلاعیه ها و رویدادها

خانه/اطلاع‌رسانی/اخبار، اطلاعیه ها
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 خرداد | تعداد بازدید: 2442 | Article Rating
سامانه گفتگوی آنلاین صندوق در روزهای آینده راه اندازی خواهد شد

  سامانه گفتگوی آنلاین صندوق در روزهای آینده راه اندازی خواهد شد

با آغاز به کار سامانه گفتگوی آنلاین صندوق‌ آینده ساز به زودی کلیه اعضا می توانند بجای برقراری تماس تلفنی و صرف هزینه یا معطل ماندن در پشت خطوط، از این طریق باکارشناسان صندوق در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح نمایند .

به گزارش روابط عمومی : از سال گذشته و در راستای تاکیدات مدیر عامل محترم صندوق آینده ساز مبنی بر ضرورت ارتقا سطح ارائه خدمات به بازنشستگان محترم با نگاه تحولی و بر مبنای عدالت خواهی و کار جهادی و همچنین ضرورت رشد بهره وری و افزایش رضایت مندی بازنشستگان از خدمات صندوق، از اولین فاز تحول دیجیتال صندوق شامل ارایه دیجیتالی گواهی های کسر از حقوق، حکم بازنشستگی، فیش حقوقی و همچنین گواهی حقوق با درج QR-Code از طریق پیشخوان خدمات الکترونیکی صندوق رونمایی و  امکان درخواست یا لغو خدمات بیمه تکمیلی یا رزرو اماکن اقامتی که پیش از این صرفا از طریق مراجعه حضوری یا ارسال درخواست از طریق فکس و ایمیل امکان پذیر بود، بر بستر دیجیتالی محقق گردید که این موضوع علاوه بر ارتقا قابل توجه کیفیت ارایه خدمات به بازنشستگان، در وقت و هزینه  بازنشستگان نیز صرفه جویی قابل توجهی ایجاد نمود.

به نحوی که زمان صرف شده جهت دریافت گواهی های فوق الذکر از 1 روز در مراجعه حضوری یا میانگین 10 روز در مراجعه غیر حضوری ( از زمان ارسال درخواست تا دریافت آن از طریق پست)، به کمتر از چند دقیقه کاهش یافت و همین امر موجب کاهش قابل توجه تماس با صندوق نیز شد.

اما با وجود ارائه خدمات اشاره شده بصورت دیجیتال، کماکان بسیاری از اعضا جهت پرش سوالات خود با مرکز پاسخگویی صندوق تماس حاصل نموده  که حجم تماس های ورودی به صندوق را افزایش می دهد . 

بر اساس تجارب به دست آمده طی سالهای اخیر و برنامه ریزی های انجام شده و همچنین تاکیدمدیرعامل صندوق در افزایش و تنوع خدمات غیر حضوری و تبدیل صندوق آینده ساز به صندوق هوشمند، سامانه جدید "گفتگوی آنلاین" به عنوان خدمتی نوین، طی روزهای آینده در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا بازنشستگان و شاغلین محترم در تمام نقاط جهان  با ورود به پیشخوان خدمات الکترونیکی صندوق و استفاده از گزینه گفتگوی آنلاین سوالات خود را با کارشناسان مرکز پاسخگویی مطرح و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

 

گفتگوی آنلاین صندوق چیست؟

به طور خلاصه سامانه گفتگوی آنلاین صندوق، یک رابط بسیارکاربردی برای تعامل اعضا با صندوق است که اگر بخواهیم آن را دقیق تر تعریف کنیم، می‌توانیم بگوییم که از این پس شما می‌توانید بجای برقراری تماس تلفنی و صرف هزینه یا معطل ماندن در پشت خطوط، از این طریق با ما در ارتباط و تعامل باشید. تعاملی دوسویه که علاوه بر دسترسی به سوالات متداول، امکان تبادل فایل و همچنین امکان برقراری ارتباط با همکاران کال سنتر( مرکز تماس )، کارشناسان ذیربط و همچنین مدیران مجموعه را نیز دارا خواهد بود.

امکانی که به راحتی از طریق گوشی های هوشمند نیز در دسترس می باشد.

 

لطفا جهت دریافت فایل راهنمای نحوه استفاده از سامانه گفتگوی آنلاین، فایل پیوست را دانلود نمایید.

 

فایل های پیوستی
ثبت امتیاز