X

اخبار، اطلاعیه ها و رویدادها

خانه/اطلاع‌رسانی/اخبار، اطلاعیه ها
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 خرداد | تعداد بازدید: 2758 | Article Rating
سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان در روزهای آینده رونمایی می شود

  سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان در روزهای آینده رونمایی می شود

با به کارگیری این سامانه ارسال نسخه و مدارک پزشکی به صورت برخط انجام خواهد شد و سرعت پرداخت وجه هزینه های درمان  افزایش چشم گیری خواهد داشت 

 به گزارش روابط عمومی : این نرم افزار که برپایه وب می باشد،  قابلیت نصب بر روی  انواع تلفن های همراه و کامپیوتر های ثابت و دستی را دارد و میتواند مشکلات ارسال مدارک و انتظار طولانی مدت برای ثبت و برسی مدارک پزشکی رارفع نماید .

بر اساس اعلام واحد درمان صندوق آینده ساز؛  بخش قابل توجهی از زمان انتظار بازنشستگان محترم  در روزها و هفته های  گذشته با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان عزیز  و همچنین افزایش تقاضا های درمانی و نیز  سایر فرایند های انتقال اطلاعات افراد به سامانه جدید بوده است که به زودی و با استفاده از نرم افزار جدید ( سیناد) به مرور  مشکلات  مرتفع خواهد شد.

براین اساس تمامی فرایند های درمان در روزهای آینده ازطریق این نرم افزار انجام خواهد شد و بیمه شدگان محترم با بارگذاری تصویر اسناد   فرایند رسیدگی به مدارک درمانی خود را آغاز و پس از برسی و واریز وجه ، اصل مدارک را با روشی بهتر نسبت به قبل ارسال خواهند نمود .

خاطر نشان میگردد : الکترونیکی کردن و عدم مراجعه بازنشستگان برای دریافت خدمات به صندوق یکی از وعده های مدیر عامل صندوق آینده ساز بود که در روزهای آینده عملیاتی خواهد شد .  

 

                                                   

ثبت امتیاز